2012年7月17日 星期二

呼喚強者! 幪面超人Stronger # S.H.Figuarts

SHF 超電子改造人
MASKED RIDER STRONGER



又一位昭和rider登陸shf系列
關節強度
上色
外型比例等等,都是滿意的,連續幾位昭和rider都出得幾唔錯,水準穩定
可動方面,肩位新加的關節對上臂的可動是有所增加的,但不是太大,而那塊肩甲也易甩出來
另外,最估唔到是胸甲加了個可動關節,唔錯,有驚喜,不過頸部受領口位塊甲頂住,頸與頭可動就低d,如那個位是分件處理再加個獨立可動關節,咁就正呀,不過咁樣心口個S就會分開兩”kai”,但我不介意 ^^
腰帶下的裙位用軟膠物料,股位可動度全沒受阻,可放心起飛腳 ^^不過呢d軟膠壽命可能唔長……..立可動關節,咁就正呀,不過咁樣心口個S就會分開兩”kai”,但我不介意 ^^
配件方面都係例牌手首
 
 
 




電擊特效就分開3件來組合,src萬能俠2號的雷電特效用料唔同,夠硬,幾吉手,小心,也要小心弄斷


6,7,8號來個合照啦



一般的 拳 掌 腿 比唔到官能刺激你的話
那麼加個雷電特效 
就夠晒激啦 ^^



有特效,咁玩shf都會有趣d
所以真係送特效,好過送地台


直至10,張會推出的shf rider都未有昭和系,那我希望2012年內會公佈出多一款啦,明年我估點都會出多兩隻掛,希望會有riderman/super one,也希望會為black/ rx出個新版
平成方面呢,最想要的是響鬼系,不過kiva/,唔該點都出隻比我先啦
而一定會推出的,就當然是2012rider

end

沒有留言: