2012年8月20日 星期一

黃金聖鬥士 獅子座 艾奧尼 Part 3 (神話EX)

聖闘士聖衣神話EX
獅子座黃金聖鬥士 艾奧尼



 分享一堆悶相


先看星座
個型幾靚都好,星座型態我點都只係會組裝一次影過相就算,更何況呢隻獅子麻麻







聖衣裝著,先看冇斗篷
















有斗篷



























神話EX 獅子座艾奧尼 Aiolia 純個人玩後感
神話ex,比我感覺是各方面都有進步的聖衣神話系列
訂價幾高,已現在的質數,我認為應該under 4舊才合理
我這隻獅子座是再販貨,qc方面一般,例如左右肩甲唔同色,肩甲易甩,前裙甲連接的黃色膠件長左,腰問寶石易甩,股關節唔夠力
等等等

進步地方有
配色接近動畫,聖衣裝著後身型更靚(雖然係胸大腰幼),多款表情頭部可換聖衣裝著易套入及取出,新斗篷設計又靚又可動(但重)

冇進步的地方唔講la

後記希望快d再販神話EX雙子座,佢又型又勁(都有唔太滿意地方,等我有緣入手後才講講)而我又係雙子座,我想要呀,價錢要好似呢隻再販獅子座咁就更好,但我還是覺得貴

不過下次先入手的將會是官圖好靚的人馬座艾洛斯,因為我已訂

沒有留言: