2012年11月14日 星期三

秋葉原連者 秋葉黃 # S.H.Figuarts

上個月我訂了4隻玩具,另外也入手了千值練的天元,不過我係上網訂貨,條數係今個月找
而正式現金買入現貨玩具 就只得這款

SHF非公認戰隊
秋葉原連者 秋葉黃


套劇我只看過頭3,所以唔咁熟,另外又唔多識擺女性動作
所以先跟盒底圖擺一擺
這玩具可動度ok,但已佢本身的設定,手及腳應可加多段關節的
上色方面可以啦,油得唔靚ge地方唔算多
整體算精美,體型造得幾靚
手首算多,不同形狀頸巾都有3,加把槍槍,配件夠多


我想儲五顏六色的戰隊人物,加上呢隻我好彩bid到平平的
所以幾滿意



end












沒有留言: