2013年1月30日 星期三

熱血突破SRC! 紅蓮螺巖 GURREN LAGANN


先看看我的紅蓮螺巖收藏

REVOLTECH 


Konami Impact Model Series: Gurren Lagann Gurrenwing Ver


千值鍊RIOBOT



各具特色,我全都喜歡!
近排太忙,又傷風又換電視又汁櫃又飯局又做下運動等等,結果搞左差不多半個月,17號開始斷斷續續咁影佢




入正題! 今天的主角 最新入手 (又係一件紅色玩具)

由內到外
又由外到番內都咁熱血
Super Robot Chogokin
天元突破主角機
GURREN LAGANN
 

 














你以為我是誰













這個鑽頭,將能突破天際!



超越可能,突破世間常理的就是我們紅蓮團!









那套漢之鑽頭,個包裝盒,其實可以設計到好細low

玩具方面

QC好好,可動度比起之前推出的系列更為進化!
肩有拉出式關節,腳當都有,更是雙拉出式,真係好出色
非常好扭,相當好玩,但價錢唔靚仔,尤其是果套漢之鑽頭
配件幾好,數量合理,但一定買埋套漢之鑽頭,幾難得有個轉動狀的巨鑽(但還是唔夠巨)
你未必能接受佢古怪身型,但當你擺得佢好好睇睇時,這可是最熱血的紅蓮螺巖玩具

聽好了…同好…別忘記…相信我!相信那一個相信我的你!


沒有留言: