2015年1月27日 星期二

我第三盒 ES合金 勇者雷登

70後老餅robot SD化



FEWTURE ES合金 ES-11
ES-Gokin Series 11
REIDEEN THE BRAVE
勇者 雷登


我是老餅,但未老到有緣收看70年代推出的雷登卡通(hk都冇播)
認識這超級機械人當然又是機戰啦
但我近年好留意 因數年前超合金魂出了隻極品雷登開始
我當然擁有那款超合金魂,但那是黑魂版
數年後SD造型的ES合金掘起,造型師是港人,咁推出勇者雷登,要支持支持
定為必入之物,當然一早訂了









射箭姿勢真係超型,最震撼我是機戰果招成堆箭狂射出去!



玩後感: 造型超美 絕靚,QC唔錯,合金不多,武器量合理,可動度一般,因面罩頂住,當天入手價唔亦算貴
變形雖要加件及拆件,但總算容易,外型同樣超美





下次影Es合金是佢- Gaiking (我第一盒 ES合金)


今個月所分享的玩物不少,種類也多,希望下個月也keep得住

沒有留言: